tisdag 20 oktober 2015

Löss och "Fredagsmys"

Hej!


Just nu finns det löss på mellanstadiet. Vi uppmuntrar Er att titta igenom håret snarast. Information om och hur finns under fliken "Skolsköterskan informerar".


På fredag ser vi i klassen en film efter lunch. Till detta får eleverna ta med sig kakor, kex, macka eller dylikt. Loka Crush, Mer eller Festis och givetvis vatten är lämpligt att dricka till. Godis och läsk får stanna hemma.

Efter detta väntar ett välförtjänt höstlov.


Intervjuer för min tjänst kommer att sätta igång under vecka 44. Detta innebär med största sannolikhet att jag kommer att tillträda mitt nya arbete efter nyår. Jag meddelar Er hur det kommer att bli när jag vet mer.

Hälsningar
Martin


I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.