fredag 2 oktober 2015

Information

Information till vårdnadshavare i årskurs 4                                                      2015-09-30



Jag har i dag informerat eleverna om att jag kommer att sluta min tjänst vid Skansenskolan för att påbörja en annan vid Funkaboskolan i Kalmar. Jag kommer att lämna Skansenskolan senast till vårterminens start, den 13 januari. Om arbetsgivaren hittar en lämplig ersättare till mig innan dess kan jag komma att lämna tidigare, dock tidigast till höstlovet. Jag har haft många roliga och lärorika stunder med klassen och jag kommer att sakna varje elev.

Om ni undrar något kring denna information är ni välkomna att höra av er till mig eller till skolledningen.

Med vänliga hälsningar

Martin Bowin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.